مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:162019-11-12دانش

امضای تفاهم نامه همکاریهای علمی بین دانشگاه محقق اردبیلی ودانشگاه آتا تورک ترکیه


با هدف توسعه همکاری و تعاملات علمی و پژوهشی، تفاهم نامه همکاریهای علمی بین دانشگاه محقق اردبیلی ودانشگاه آتا تورک ترکیه در اردبیل به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما از اردبیل در نشست مشترکی که به همین مناسبت دردانشگاه محقق اردبیلی برگزارشد رییس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دانشگاه هم اکنون حدود 11 هزار نفر دانشجو دارد، گفت:دانشگاه محقق اردبیلی حدود 400 نفر عضو هیات علمی دارد که 45 درصد آنها دارای مرتبه علمی دانشیار و استاد هستند.

دکتر حبیبی افزود: ارتقای هشت پله ای رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی سالیانه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و رشد 55 و 40 درصدی تولیدات علمی دانشگاه در یک سال گذشته بر مبنای گزارش های پایگاه های استنادی Scopus و Web of Science نشان دهنده تلاش های علمی و پژوهشی در این دانشگاه است.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی تاکیدکرد: با امضای این تفاهم نامه دانشگاه های محقق اردبیلی و آتاتورک می توانند در زمینه طرحهای علمی،پژوهشی ودانشگاهی بین المللی با یکدیگر همکاری کنند.

در ادامه دکتر آیهان چیلیک ،معاون علمی دانشگاه آتاتورک با بیان اینکه این دانشگاه در شهر ارزروم در شرق ترکیه قرار دارد، گفت: ما از گسترش همکاریهای علمی، تحقیقی و فرهنگی با دانشگاه محقق اردبیلی استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاریهای علمی بین دانشگاه محقق اردبیلی ودانشگاه آتا تورک ترکیه

امضای تفاهم نامه همکاریهای علمی بین دانشگاه محقق اردبیلی ودانشگاه آتا تورک ترکیه