مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 14:072019-10-20دانش

کسب رتبه 16 دانشگاه سمنان در رتبه بندی تایمز


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از کسب رتبه شانزدهم این دانشگاه در جدید ترین رتبه بندی موضوعی تایمز در سال 2020 خبرداد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز سمنان، دکتر سیف الله سعدالدین با اعلام این خبر گفت: در این رتبه بندی 33 دانشگاه ایرانی در میان بیش از هزار دانشگاه برتر مهندسی دنیا بر اساس رتبه بندی تایمز قرار گرفتند که دانشگاه سمنان توانست رتبه 501-600 را در سطح جهانی و رتبه 16 را در بین دانشگاههای کشور ایران از آن خود کند .

دکتر سعدالدین افزود: در این رتبه بندی برای موضوع مهندسی و فناوری از شاخص های عملکردی معتبر و دقیق رتبه بندی دانشگاه های جهانی استفاده و مجدداً دانشگاه ها متناسب با رشته های خاص مورد سنجش قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه در این رتبه بندی یک هزار و هشت دانشگاه در علوم مهندسی و فناوری بررسی شده اند که نسبت به سال گذشته که 903 دانشگاه بوده اند افزایش یافته است تصریح کرد : این فهرست دانشگاه هایی را نشان می دهد که در رشته های مهندسی عمومی، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی مکانیک و هوافضا، مهندسی عمران و مهندسی شیمی پیشرو هستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: 33 دانشگاه ایرانی در این رتبه بندی حضور دارند که بالاترین رتبه دانشگاه های ایرانی متعلق به دانشگاه تهران با رتبه 201 - 205 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه 16 دانشگاه سمنان در رتبه بندی تایمز

کسب رتبه 16 دانشگاه سمنان در رتبه بندی تایمز