مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:312019-10-20دانش

مسابقات منطقه 7 کشوری آبان ماه در دانشگاه یاسوج برگزار می شود


گشتاسپ، آذر پیرا مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تجهیزات و سالن های ورزشی دانشگاه گفت: - مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج از برگزاری مسابقات منطقه 7 کشوری در رشته های فوتسال و والیبال از 13 تا 22 آبان ماه در این دانشگاه خبر داد.

گشتاسپ، آذر پیرا مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تجهیزات و سالن های ورزشی دانشگاه گفت: در حال حاضر یک سالن ورزشی استاندارد در اختیار دانشجویان قرار دارد.

آذر پیرا در ادامه تصریح کرد: مجتمع ورزشی و فرهنگی چند منظور در حال احداث است سال قبل استخر شنا، با تجهیزات کامل افتتاح شد که در حال بهربردای است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج بیان کرد: چند مجتمع ورزشی در حال احداث است که به خاطر مشکلات مالی دانشگاه فعلا به بهربرداری نرسیده است، اما در تلاش هستیم که هرچه زودتر به بهربرداری برسانیم.

وی با اشاره به احداث زمین چمن در دانشگاه گفت: زمین چمن مصنوعی دانشگاه یاسوج امسال افتتاح شد که مورد استفاده چند باشگاه قرار گرفته است.

آذر پیرا با اشاره به سالن ورزشی خانم ها خاطرنشان کرد: سالن ورباز برای خوابگاه های ملکی دانشگاه مختص خانم ها در حال احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات منطقه 7 کشوری آبان ماه در دانشگاه یاسوج برگزار می شود

مسابقات منطقه 7 کشوری آبان ماه در دانشگاه یاسوج برگزار می شود