مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:072019-10-20دانش

5 مرکز نوآوری تخصصی دانشکده های دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، پنج مرکز نوآوری تخصصی در دانشکده های مهندسی برق، مکانیک، مهندسی پزشکی، نساجی، کامپیوتر و یک شتاب دهنده کسب و کار معدنی و همچنین یک مرکز تحقیق و توسعه در برج فناوری ابن سینای دانشگاه صنعتی امیرکبیر ظهر امروز .

- 5 مرکز نوآوری تخصصی ظهر امروز با حضور سورنا ستاری در دانشکده های برق، مکانیک، پزشکی، نساجی و کامپیوتر در برج فناوری ابن سینا افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، پنج مرکز نوآوری تخصصی در دانشکده های مهندسی برق، مکانیک، مهندسی پزشکی، نساجی، کامپیوتر و یک شتاب دهنده کسب و کار معدنی و همچنین یک مرکز تحقیق و توسعه در برج فناوری ابن سینای دانشگاه صنعتی امیرکبیر ظهر امروز 28 مهر ماه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، منصور کبگانیان قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر و جمعی از مدیران و معاونین این دانشگاه افتتاح شد.

براساس گفته های حسین حسینی تودشکی، مرکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر در دانشکده برق به مساحت 315 متر مربع و با ظرفیت حداقل 16 تیم 3 نفره راه اندازی خواهد شد.

حسینی اعلام کرد: دانشکده مهندسی مکانیک این مرکز 315 متر مربع مساحت داشته و حداقل 16 تیم 3 نفره را در درون خود جا می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مرکز نوآوری تخصصی دانشکده های دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد

5 مرکز نوآوری تخصصی دانشکده های دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد