مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 07:052019-10-18دانش

هیأت اندیشه ورز در واحدها و مراکز باید موجب رشد و تعالی دانشگاه آزاد باشند


معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وظیفه تک تک اساتید علوم انسانی است تا هر کدام در رشته خود نظریه پردازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در جمع هیأت اندیشه ورز تعالی علوم انسانی و هنر واحد کرمانشاه بر اهمیت رشته­ های علوم انسانی تأکید کرد و گفت: باور داشته باشیم نظریه پردازان فقط از جوامع غربی نیستند و ما نیز می توانیم نظریه پرداز باشیم.

 خسروپناه با اشاره به پیشرفت های اخیر صورت گرفته در رشته های فنی و مهندسی و پزشکی در کشور از جمله در زمینه انرژی هسته ای، ساخت ماهواره، ساخت پهباد و هواپیمای جنگی گفت: باید علوم انسانی ما مثل رشته های الکترونیکی، مهندسی، داروسازی و پزشکی خود را باور کند و به مرحله رشد و بلوغ برسد.

وی در ادامه افزود: باید متخصصان علوم انسانی بدانند امروز کجا هستیم؟ و برای پیش بردن و بومی سازی این علوم چکار کرده ایم؟ این وظیفه تک تک اساتید علوم انسانی است تا هر کدام در رشته خود نظریه پردازی کنند.

وی با اشاره به اهمیت کار گروهی و جمعی خاطرنشان کرد: هیأت اندیشه ورز در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه فعالیت و کارگروه اعضای هیأت علمی توانمند و عالم است؛ آنها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت اندیشه ورز در واحدها و مراکز باید موجب رشد و تعالی دانشگاه آزاد باشند

هیأت اندیشه ورز در واحدها و مراکز باید موجب رشد و تعالی دانشگاه آزاد باشند