مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 12:322019-10-17فرهنگي

950 ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه کتاب تبریز حضور می یابند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که در حوزه نشر حدود 900 ناشر داخلی با 150 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز شرکت می کنند، - گفت: 50 ناشر خارجی با 25 هزار عنوان کتاب و در حوزه نشر دیجیتال نیز 15 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد محمدپور در نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب، دهمین نمایشگاه مطبوعات و هفتمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال اظهار کرد: نمایشگاه کتاب تبریز، بعد از نمایشگاه کتاب تهران از لحاظ گستردگی، تعداد عناوین کتب و تنوع و تکثر برنامه ها، دومین رویداد کشور در حوزه کتاب بوده و مهم ترین رویداد فرهنگی شمال غرب کشور است.

وی با بیان این که آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب تبریز روز دوشنبه 29 مهرماه راس ساعت 10 صبح در سالن شمس تبریزی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، اظهار کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب ارتقای سطح مطالعه و کتابخوانی بین آحاد مردم است.

وی با تاکید بر این که کتاب خوانی و مطالعه نسبت مستقیمی با جریان توسعه دارد، گفت: مسیر توسعه در کشورهایی که سطح مطالعه بالایی دارند، با شتاب همراه پایداری و عمق پیش می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این خصوص افزود: برای پیش بردن برنامه های توسعه بصورت همه جانبه، گسترده، عمیق و پرشتاب، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

950 ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه کتاب تبریز حضور می یابند

950 ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه کتاب تبریز حضور می یابند