مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:072019-10-17اجتماعي

خدمات رسانی 255 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به زائران اربعین


255 دستگاه اتوبوس و مینی بوس استان مرکزی وظیفه خدمت رسانی و جابجایی زائران اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) را برعهده دارند.

- 255 دستگاه اتوبوس و مینی بوس استان مرکزی وظیفه خدمت رسانی و جابجایی زائران اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) را برعهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) 150دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه مینی بوس برای خدمت رسانی و جابجایی این افراد به استان مرکزی و برعکس آماده سازی شده است.

زندی فر افزود: با توجه افزایش بازگشت زائران اربعین حسینی از استان های مرزی، تمامی ناوگان اتوبوس بین شهری از امروز (پنج شنبه) بیست و پنجم تا یکشنبه بیست و هشتم مهرماه برای جابجایی این افراد از مبادی مرزی اختصاص یافته است.

او گفت: نیاز است همشهریان در این روزها برای سفر های بین شهری به جای استفاده از اتوبوس، ازسایر ناوگان عمومی جاده ای از جمله مینی بوس و سواری کرایه موجود در پایانه های مسافربری بهره مند شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی همچنین از افزایش 40 درصدی تردد وسائل نقلیه همزمان با اربعین حسینی(ع) در استان مرکزی خبرداد و گفت: بیش از 817 هزار تردد وسایل نقلیه در 24 مهرماه در جاده های استان به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 255 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به زائران اربعین

خدمات رسانی 255 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به زائران اربعین