مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:392019-10-17اجتماعي

حدود 23 هزار مدرسه در کشور کمتر از 10 نفر دانش آموز دارد


حدود 23 هزار واحد آموزشی ما در مناطقی قرار دارد که زیر 10 نفر دانش آموز دارد و این مهم نشانه گستردگی چتر آموزش و پرورش در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان گنبدکاووس صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

 این درمانگاه شبانه روزی که با زیربنای 300 متر با 10 اتاق راه اندازی شده برای بهسازی آن 380 میلیون تومان هزینه شده و در ادامه برای تجهیز آن به 280 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

پزشک عمومی، دندانپزشکی، جراحی عمومی، نوار قلب و آزمایشگاه از جمله امکانات این درمانگاه شبانه روزی است.

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح این درمانگاه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست های ما تامین رفاه و معیشت فرهنگیان است و وظیفه داریم از این قشر زحمتکش و فرهیخته قدردانی کنیم.

محسن حاجی میرزایی تصریح کرد: مرکز درمانی فرهنگیان گنبدکاووس از طریق بازسازی یکی از واحدهای آموزشی با هزینه 350 میلیون تومان راه اندازی شده و خدمات لازم را به بیش از 5 هزار نفر از فرهنگیان گنبدکاووس ارائه می کند.

وی به برنامه آموزش و پرورش برای کودکان بازمانده از تحصیل اشاره کرد و افزود: همه دغدغه ما این است که هیچ کودکی از تحصیل محروم نباشد و خوشبختانه در این بخش پیشرفت های خوبی حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 23 هزار مدرسه در کشور کمتر از 10 نفر دانش آموز دارد

حدود 23 هزار مدرسه در کشور کمتر از 10 نفر دانش آموز دارد