مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:132019-10-17سياسي

اتکا به شرکت های دانش بنیان حرکت به سوی توسعه است


رییس دفتر رییس جمهور ضمن بیان اینکه امروز اتکا به شرکت های دانش بنیان که مملو از جوانان مستعد هستند به مثابه حرکت به سمت توسعه است، گفت: - ایران دارای ظرفیت علمی فزاینده ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود واعظی صبح پنج شنبه در مراسم افتتاح سه طرح عمرانی در دانشگاه گرمسار با بیان اینکه بخش اعظم مشکلات کشور به سبب فشار های خارجی است اما راه حل آن در داخل کشور قرار دارد، ابراز داشت: علی رغم تحریم های ظالمانه ای که به ما تحمیل شد، تحلیل ما این بود که سال 98 بسیار سختی خواهیم داشت اما با مقاومت مردم رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش بینی ها بر عکس شد.

وی افزود: نمونه ایستادگی مردم ایران در سیل فروردین ماه 98 بود که شاهد بودیم بارندگی ها علی رغم برکاتی که داشت 25 استان کشور را نیز درگیر کرد و همه مردم به ویژه طبقه متوسط جامعه به کمک هموطنان شان آمدند و خطری که دشمنان می خواستند از آن بهره گیرند، از سر مردم گذشت.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه اقتدار ایران نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است، گفت: با همه فشار هایی که هنوز وجود دارد، ما معتقد هستیم که همبستگی راه حل مشکلات محسوب می شود.

واعظی با بیان اینکه نیروی متخصص برای خودکفایی کشور در حال تلاش هستند، ابراز داشت: باید به شرکت های دانش بنیان تکیه کنیم از سوی دیگر دشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتکا به شرکت های دانش بنیان حرکت به سوی توسعه است

اتکا به شرکت های دانش بنیان حرکت به سوی توسعه است