مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 19:212019-10-16سياسي

افراد روشن دل هوش و استعداد بسیار بالایی دارند/نابینایان واقعی دل نابینا دارند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: نابینایان واقعی افرادی هستند که دل نابینا دارند و از همین منظر است که قشر محروم از بینایی فیزیکی را روشن دل خطاب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید ناجی شامگاه امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی عصای سفید، اظهار داشت: هیچ گاه دیده نشده که مسببان مسائل و مصیبت های بزرگ در جوامع مختلف دنیا افرادی باشند که از نعمت بینایی محروم هستند.

وی تصریح کرد: کسانی مسبب گرفتاریها و مصیبت های بشری بوده اند که از ناحیه دل دچار نابینایی هستند، افرادی که با نگاه درست و صحیح از زوایای اخلاقی به جامعه و دنیا دچار مشکل بوده اند.

ناجی خاطر نشان کرد: تمامی گرفتاری های که ناشی از جنگ ، ترور، خشونت و بد رفتاری در دنیا به وجود آمده به افرادی بر میگردد که در ظاهر دچار نابینایی نیستند و این  مصیبت ها و گرفتاری ها از دل نابینای آنها منشاء گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه نباید افراد روشن را دچار محدودیت دانست، عنوان کرد: نابینایی فیزیکی تنها یک محرومیت  از یک نعمت الهی است و نباید آن را نقض این افراد دانست.

وی تاکید کرد: افراد روشن دل هوش و استعداد بسیار بالایی دارند که باید بتوان ظرفیت و توانمند آنها را پر رنگ تر از محرومیت آنها دید و نباید آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد روشن دل هوش و استعداد بسیار بالایی دارند/نابینایان واقعی دل نابینا دارند

افراد روشن دل هوش و استعداد بسیار بالایی دارند/نابینایان واقعی دل نابینا دارند