مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مهر 1398 ساعت 11:212019-10-04سياسي

امام جمعه مهران:
 مهران آماده پذیرایی از میلیون ها زائر اربعین است


هرچند ممکن است بیمه های مرتبط با اربعین چه سامانه سماح و چه غیر آن دارای فوائد عقلایی باشد منتهی اختیاری شود تا شائبه ای برای زائران ایجاد نگردد و موجب اعتراض مردم و علماء نشود.

- امام جمعه مهران: مهران آماده پذیرایی از میلیون ها زائر اربعین است امام جمعه مهران گفت: هرچند ممکن است بیمه های مرتبط با اربعین چه سامانه سماح و چه غیر آن دارای فوائد عقلایی باشد منتهی اختیاری شود تا شائبه ای برای زائران ایجاد نگردد و موجب اعتراض مردم و علماء نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه مهران، اظهار کرد: میلیونها زائر از کشور عزیز ما و از بیش از 100 کشور دنیا از مرزمهران به زیارت آقا سیدالشهداء (ع) مشرف می شوند و این نشان می دهد که مهران امن ترین مرز کشور است.

وی گفت: مردم مهران از هتل ها و رستوران هایشان حرفی نمی زنند چرا که همه مساجد، حسینیه ها، مواکب و منازل مردم مهران آماده پذیرایی از میلیونها زائر امام حسین( ع) است.

امام جمعه مهران ادامه داد: مهران شهر برگزیده خداوند متعال و اهل بیت(ع) است سلام و صلوات خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت ع و فرشتگان الهی بر مردم مهران و استان ایلام باد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهران:
 مهران آماده پذیرایی از میلیون ها زائر اربعین است

امام جمعه مهران:
 مهران آماده پذیرایی از میلیون ها زائر اربعین است