مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 11:482019-09-18دانش

کالبدشکافی جدیدی در آیین نامه و قوانین گزینش دانشگاه ها صورت گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از دانشگاه ارومیه، هفتمین نشست منطقه ای مدیران هسته های گزینش دانشگاه های منطقه 3 کشور ، به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار شد.

- دبیر منطقه 3 گزینش آموزش عالی کشور گفت: مقرر شده است که یک کالبدشکافی جدیدی در آیین نامه و قوانین گزینش توسط خود مسئولان هسته های گزینش که دارای تجربه هستند، صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از دانشگاه ارومیه، هفتمین نشست منطقه ای مدیران هسته های گزینش دانشگاه های منطقه 3 کشور، به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار شد.

رحیم حب نقی، رییس دانشگاه ارومیه در این نشست اظهار داشت: در گزینش نیرو های انسانی بیشتر از ظواهر نفرات که آن هم بسیار مهم است، به وجدان کاری و تخصص آن ها باید توجه شود.

حب نقی با تأکید بر اولویت گزینش نفرات برحسب وجدان کاری و حفظ بیت المال گفت: نیروهای دانشگاه مستقیماً با ارباب رجوع، بالأخص قشر جوان روبه روِ هستند به همین جهت برای کسب رضایت این قشر باید دقت بیشتری صورت گیرد.

در ادامه اباصلت حاجی زاده، دبیر منطقه 3 گزینش آموزش عالی کشور و مدیر هسته گزینش دانشگاه تبریز گفت: در سال های اخیر تعامل هسته های گزینش با دانشگاه ها بهتر شده و جایگاه این هسته در دانشگاه ها کاملاً مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالبدشکافی جدیدی در آیین نامه و قوانین گزینش دانشگاه ها صورت گیرد

کالبدشکافی جدیدی در آیین نامه و قوانین گزینش دانشگاه ها صورت گیرد