مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 11:132019-09-18دانش

بورسیه شدن دانشجویان از سوی بخش صنعتی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز به کار طرح پایش از مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح پویش نیز با همکاری اتاق بازرگانی استان اصفهان به صورت آزمایشی و با 500 دانشجو از مهر 98 آغاز به کار می کند که در این طرح صنعت از روز اول دانشجو را بورسیه خواهد .

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز به کار طرح پایش از مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح پویش نیز با همکاری اتاق بازرگانی استان اصفهان به صورت آزمایشی و با 500 دانشجو از مهر 98 آغاز به کار می کند که در این طرح صنعت از روز اول دانشجو را بورسیه خواهد کرد و امکان تحصیل دانشجو به صورت همزمان در محیط دانشگاه و کارخانه فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی طهرانچی ظهر امروز (چهارشنبه، 27 شهریور) در حاشیه سومین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران به مهمترین برنامه های سال تحصیلی جدید این دانشگاه پرداخت و ضمن تبریک به کسانی که به تازگی دراین دانشگاه قبول شده اند، گفت: برنامه های جدی در حوزه های متفاوت را در نظر گرفتیم که با شروع سال تحصیلی پیاده خواهیم کرد.

وی با بیان این که اولین مساله را در زمان ورود دانشجویان به دانشگاه و این که چگونه به استقبال دانشجویان برویم در نظر گرفته ایم گفت: در این راستا آشنایی دانشجویان با محیط دانشگاه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورسیه شدن دانشجویان از سوی بخش صنعتی

بورسیه شدن دانشجویان از سوی بخش صنعتی