مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 10:432019-09-18دانش

برخی از دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه، دچار آسیب های اجتماعی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در نخستین کارگروه تخصصی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی، - معاون وزیر بهداشت گفت: متأسفانه برخی از دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه، دچار آسیب های اجتماعی هستند، باید بتوانیم آن ها را شناسایی کنیم و اوضاع روانی آن ها را در فضای دانشگاه بهبود دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در نخستین کارگروه تخصصی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی، حوزه فرهنگی و دانشجویی را مجموعه ای با مسؤولیت های خطیر توصیف کرد که نیازمند تلاش شبانه روزی است.

وی افزود: موضوع آسیب های اجتماعی از گذشته در فضای دانشگاهی کشور مطرح بوده است و این موضوعات با توجه به گسترش فضای مجازی و افزایش میزان مراجعه نسل جوان به این فضا، در دانشگاه ها در حال رشد است و این تحولات ما را به عنوان متولیان فرهنگی دانشگاه نگران می کند.

لاری افزود: از طرفی فضای مجازی فرصتی است تا جوانانی که در دانشگاه ها در دسترس ما هستند را به نوعی مراقبت و هدایت کرده از آن ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه، دچار آسیب های اجتماعی هستند

برخی از دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه، دچار آسیب های اجتماعی هستند