مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 10:532019-08-26سياسي

نصب کارتخوان اجاره ای جرم است!


علیرغم اجباری شدن نصب دستگاه های کارتخوان در مطب پزشکان، همچنان برخی از اعضای این صنف به شیوه های مختلف مانند اجاره کارتخوان سعی در دور زدن استفاده از دستگاه های کارتخوان دارند که یک کارشناس امور مالیاتی با غیرقانونی توصیف کردن این اقدام گفت: - اطلاعات درآمدی پزشکان از شیوه های دیگری نیز قابل ردیابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از مدت ها کشمکش بر سر نصب یا عدم نصب دستگاه کارتخوان در مطب پزشکان که با مقاومت شدید این صنف مواجه شد بالاخره مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون 169 مالیات های مستقیم، قانون الزام نصب دستگاه کارتخوان در مطب پزشکان را تصویب کرد.

اما از آنجایی که پزشکان تا پیش از این در مطب های خود دستگاه کارتخوان نصب نمی کردند و بنابراین مالیات متناسبی هم پرداخت نمی کردند، این قانون را نوعی تبعیض بر علیه خود می دانند و بسیاری از آنها به شیوه های مختلف سعی می کنند که از دستگاه کارتخوان استفاده نکنند.

این در حالی است که در حال حاضر همه اصناف دیگر این قاعده را در محل کار خود رعایت می کنند و به تناسب آن مالیات خود را هم پرداخت می کنند.

جز اصناف مختلف که به صورت مستقیم با اقتصاد و بازار سروکار دارند، همه کارمندان دولت و شرکت های خصوصی هم شامل قوانین مالیاتی می شوند و مبلغی به صورت ماهیانه از حقوق آنها کسر می شود به طوری که همه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب کارتخوان اجاره ای جرم است!

نصب کارتخوان اجاره ای جرم است!