مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 10:482019-08-26سياسي

غیب پرور: امیدواریم سفر های سرزده به اجلاس های خارجی ناشی از استیصال نباشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار غلامحسین غیب پرور، مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران، صبح امروز (دوشنبه 4 شهریور) در اوّلین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی که از سوی بسیج وزارتخانه ها و ادارات برگزار شد، - مشاورعالی فرمانده کل سپاه گفت: خدا نکند برخی سفر های سرزده به اجلاس های خارجی از روی استیصال و خودباختگی باشد و خدا نکند زانو های مسئولان ما بلرزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار غلامحسین غیب پرور، مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران، صبح امروز (دوشنبه 4 شهریور) در اوّلین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی که از سوی بسیج وزارتخانه ها و ادارات برگزار شد، با تبریک هفته دولت و روز مباهله گفت: انقلاب اسلامی ادامه حرکتی است که در صدر اسلام راه افتاد و حکومت توحیدی را بر مبنای ولایت به جهانیان عرضه کرد.

وی با بیان اینکه در مسیر انقلاب، پستی و بلندی های زیادی دیده ایم، گفت: زمانی در مقابل این اندیشه، احزاب صدر اسلام ائتلاف کردند و امروز نیز در این چهل سال، احزاب مدرنیته و کانون های قدرت و ثروت و دنیای زر و زور و تزویر ائتلاف کردند تا انقلاب کمر راست نکند.

غیب پرور با اشاره به دفاع مقدّس گفت: هشت سال در شرایطی فوق العاده سخت، جنگی را بر ما تحمیل کردند که 90 هزار بسیجی به شهادت می رسند و 28 هزار آن از قشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیب پرور: امیدواریم سفر های سرزده به اجلاس های خارجی ناشی از استیصال نباشد

غیب پرور: امیدواریم سفر های سرزده به اجلاس های خارجی ناشی از استیصال نباشد