مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 15:582019-08-25دانش

ثبت نام بیش از 160 هزارنفر در پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 160 هزار داوطلب در پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها خبر داد و گفت: بیش از 596 هزار داوطلب در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها پذیرش می شوند.

- دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی بر مبنای قانون سنجش و پذیرش دانشجو از 20 اسفند 97 آغاز شده است و تا 28 شهریور ماه جاری ادامه دارد.

دفترچه راهنمای ثبت نام از 17 بهمن ماه 97 نیز منتشر شده است بنابراین تمامی داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی باید بر اساس این دفترچه و اصلاحات اعلام شده اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: هر داوطلب برای پذیرش در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می تواند تا 100 کدرشته را از میان کدرشته های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته ثبت کند و برای این کار باید علاوه بر دفترچه راهنمای ثبت نام به اطلاعیه های تکمیلی 30 اردیبهشت و 20 مرداد 98 مراجعه کند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: تا ساعت15 امروز یکشنبه سوم شهریور ماه بیش از 160 هزار نفر با این روش ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 160 هزارنفر در پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها

ثبت نام بیش از 160 هزارنفر در پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها