مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 13:182019-08-25دانش

خلاء ارتباط بین دستگاه های دولتی با دانشگاه ها یک آسیب جدی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهرام سرمست در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی ذیل دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم، - استاندار قم گفت: ارتباط مدیران دولتی با دانشگاه ها باید برقرار شود،از این رو به صورت عملیاتی پیگیر ارتباط دستگاه های دولتی با دانشگاه ها و استفاده از ظرفیت اساتید نخبه در کارگروه های تخصصی استانی هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهرام سرمست در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی ذیل دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم، که در سالن جلسات دانشگاه باقرالعلوم برگزار شد، طی سخنانی خلاء ارتباط بین دستگاه های دولتی با دانشگاه ها را یک آسیب جدی برشمرد و اظهار کرد: متاسفانه مدیران دانشگاهی و دولتی خود را بی نیاز از یکدیگر می دانند.

استاندار قم با بیان اینکه هرگونه سیاست گذاری بدون پشتوانه ی دانشگاهی ناقص خواهد ماند افزود: از این رو به صورت عملیاتی پیگیر ارتباط دستگاه های دولتی با دانشگاه ها و استفاده از ظرفیت اساتید نخبه در کارگروه های تخصصی استانی هستم.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط بین استانداری و دانشگاه ها باید دوسویه باشد ادامه داد: نگاه ما حاکمیتی محض نیست، بلکه به دنبال استفاده از خرد جمعی، دانش اساتید و ذخیره دانایی دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاء ارتباط بین دستگاه های دولتی با دانشگاه ها یک آسیب جدی است

خلاء ارتباط بین دستگاه های دولتی با دانشگاه ها یک آسیب جدی است