مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 18:432019-08-21دانش

رشته محل های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزادافزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، بدینوسیله به اطلاع متقاضیان تحصیل در دوره کارشناسی پیوسته صرفاً بر سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی می رساند رشته/ محل هایی به سامانه ثبت نام این مقطع اضافه شده است و .

- مرکز سنجش و پذیرش در خصوص افزایش مجدد رشته-محل های کارشناسی پیوسته سوابق تحصیلی نیمسال اول 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، بدینوسیله به اطلاع متقاضیان تحصیل در دوره کارشناسی پیوسته صرفاً بر سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی می رساند رشته/ محل هایی به سامانه ثبت نام این مقطع اضافه شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه www.

azmoon.

org فهرست رشته/ محل های مذکور را مشاهده و در صورت تمایل در انتخاب های خود منظور نمایند.

ضمنا آن دسته از داوطلبانی که نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده ­اند، می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به ویرایش رشته/ محل های انتخابی اقدام نمایند.

ثبت نام کارشناسی پیوسته سوابق تحصیلی نیمسال اول 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی تا روز چهارشنبه 6 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته محل های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزادافزایش یافت

رشته محل های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزادافزایش یافت