مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 02:492019-07-23دانش

پایان نامه آتش نمی زنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، سید حسین حسینی با تکذیب آتش زده شدن پایان نامه های کاغذی در دانشگاه تهران که از سوی یکی از دانشجویان پیشین این دانشگاه عنوان شده است، - به دنبال صحبت های برخی دانشجویان مبنی بر آتش زده شدن پایان نامه های کاغذی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، معاون آموزشی این دانشگاه موضوع فوق را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، سید حسین حسینی با تکذیب آتش زده شدن پایان نامه های کاغذی در دانشگاه تهران که از سوی یکی از دانشجویان پیشین این دانشگاه عنوان شده است، گفت: تمام اسناد آموزشی مربوط به دانشگاه را از سال تأسیس حفظ کرده ایم.

نسخه کاغذی تمام پایان نامه ها نیز در کتابخانه موجود است و هیچ مرجعی اجازه سوزاندن آن ها را ندارد.

وی با اشاره به ممنوعیت چاپ پایان نامه های کاغذی از سال تحصیلی آینده، اظهار کرد: از پاییز امسال این موضوع قطعی می شود که کتابخانه مرکزی دانشگاه تنها یک نسخه از پایان نامه کاغذی و یک نسخه الکترونیکی از پایان نامه را دریافت کند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران تأکید کرد: یک نسخه از پایان نامه های کاغذی که تاکنون دریافت شده در کتابخانه مرکزی و یک نسخه از آن ها هم در کتابخانه های واحدها موجود است و تمام این ها جزو اسناد دانشگاه به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه آتش نمی زنیم

پایان نامه آتش نمی زنیم