مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 11:532019-07-23دانش

اولین مسابقات سراسری جوشکاری در دانشگاه اراک آغاز شد


اولین مسابقات سراسری جوشکاری با حضور 19 تیم در دانشگاه اراک آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا بهرامی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اراک در آیین افتتاحیه این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات امروز و فردا در دو بخش علمی و عملی تحت نظر انجمن علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه اراک با همکاری اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی به میزبانی دانشگاه اراک برگزار می شود .

بهرامی افزود: شرکت های آورین الکتریک، ماشین سازی اراک، واگن پارس، انجمن جوشکاری آزمایش های غیرمخرب و معاونت علمی و پژوهشی سپاه روح الله استان مرکزی و… حمایت های خوبی جهت برگزاری این مسابقات داشته اند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اراک تصریح کرد: استارت برگزاری این مسابقات از بهمن ماه زده شد و با فراخوانی که از طریق انجمن علمی مواد و متالوژی منتشر شد در نهایت 19 تیم در این مسابقه شرکت کردند.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که تیم منتخب مورد حمایت صنعت استان و کشور قرار گیرد و قطعاً این موضوع می تواند برای صنعت کشور دستاورد مهمی باشد، همچنین انتظار می رود صنایع به عنوان حامی در این مسابقات شرکت داشته باشند.

وی بیان کرد: برگزاری این جشنواره برای استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی گام مثبتی قلمداد می شود، یکی از اهداف دانشگاه اراک در سال جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مسابقات سراسری جوشکاری در دانشگاه اراک آغاز شد

اولین مسابقات سراسری جوشکاری در دانشگاه اراک آغاز شد