مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 20:432019-07-22ورزشي

عطایی: سرویس های آرژانتین کار را در ست چهارم سخت کرد


سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: در ست چهارم میتوانستیم راحت پیروز شویم، اما سرویس های خوب آرژانتین کار را سخت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درباره پیروزی شاگردانش مقابل آرژانتین در یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی جهان، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و مطمئن بودیم حریف سختی داریم.

بازی را خوب شروع کردیم و ست اول را قاطعانه بردیم، اما آرژانتین در ست دوم بازی با تغییراتی که در ترکیب خود داشت، کار را برای ما سخت کرد و بازی از دست ما خارج شد که ست دوم را بردند.

او ادامه داد: در ست سوم هم ما تغییراتی دادیم که بازیکنان ما خود را به خوبی با آن تطبیق دادند و توانستیم این ست را هم از آن خود کنیم.

در ست چهارم بازی خیلی قاطعی را انجام دادیم، اما کاپیتان آن ها با سرویس هایی که زد و امتیازاتی که گرفت کار ما را سخت کرد و بازی که باید راحت تمام می شد، امتیازاتش پا به پا شد و سخت بردیم و این می تواند درسی برای ادامه راه باشد.

هر روز تجربه جدیدی به ما اضافه می شود، اما خوشحالیم که بردیم و برای بازی با ایتالیا آماده می شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران افزود: هدف ما این است که همه تیم ها را ببریم، ایتالیا حریف سختی است، اما سعی می کنیم بازی را مقابل این تیم نیز ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطایی: سرویس های آرژانتین کار را در ست چهارم سخت کرد

عطایی: سرویس های آرژانتین کار را در ست چهارم سخت کرد