مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 16:532019-07-22دانش

برابری اجتماعی مبتنی بر دسترسی برابر به رسانه ها


اطلاعاتی توسط دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شد.

- در پژوهش چالش های فرهنگی – اجتماعی فناوری های جدید ارتباطی عنوان شد برابری اجتماعی مبتنی بر دسترسی برابر به رسانه ها پژوهش چالش های فرهنگی – اجتماعی فناوری های جدید ارتباطی - اطلاعاتی توسط دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این پژوهش با تاکید بر گزاره جهان وارد عصر تازه ای شده است موضوع پیامدهای فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی مورد بررسی قرار گرفته و این موضوع از منظر و نگاه جامعه شناختی انسجام اجتماعی مورد تحلیل قرار گرفته است.

در ادامه این پژوهش مبحث فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی در پوشش جامعه اطلاعاتی مطرح و سپس به پیامدها و چالش های اجتماعی ـ فرهنگی آن ها ذیل معیارهایی چون برابری یا نابرابری اجتماعی ، هویت های پایدار و ناپایدار، وحدت و تمایزپذیری اجتماعی پرداخته شده است .

در بخش دیگری از این پژوهش عنوان شده است: بحث درباره پیامدهای فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی نیازمند قالبی است که در پوشش آن بتوان مفاهیم مربوط به این پیامدها را سامان داد.

همچنین در ادامه اشاره شده است: بحث مربوط به پیامدهای فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی به قدری گسترده و متنوع است که از چالش های اجتماعی مربوط به تبعیض گروه ها، ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برابری اجتماعی مبتنی بر دسترسی برابر به رسانه ها

برابری اجتماعی مبتنی بر دسترسی برابر به رسانه ها