مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 08:342019-07-22دانش

جهادگران دانشگاه شهرکرد در مناطق محروم تدریس می کنند


محمد جواد فتحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در مناطق محروم گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد گفت: مدرسان جهادی از رشته های مختلف در تمام طول سال در مساجد شناسایی شده و قرار است در مقاطع محروم شهرکرد تدریس کنند.

محمد جواد فتحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در مناطق محروم گفت: رویه گروه های جهادی این دانشگاه بسیج دانشجویی به سمت مسئله محوری سوق پیدا کرده است.

فتحی مطرح کرد: یکی از مشکلات مردم در حاشیه استان چهارمحال و بختیاری این است که خانواده ها به علت ضعف مالی نمی توانند فرزندان خود را به کلاس های تخصصی درسی مورد نیاز بفرستند.

مسئول بسیج دانشجوی دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: بسیج دانشجویی تصمیم گرفت اردوی جهادی خود را به سمت علمی پیش ببرد و از ظرفیت دانشجویان نخبه با توان علمی بالا برای دانش آموزان مناطق محروم استفاده کنند.

وی گفت: مدرسان جهادی از رشته های مختلف دانشگاهی در این طرح، به صورت مداوم در تمام طول سال و در مساجد شناسایی شده، مباحث علوم انسانی، ریاضی و تجربی را در تمامی مقاطع دبیرستان تدریس می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران دانشگاه شهرکرد در مناطق محروم تدریس می کنند

جهادگران دانشگاه شهرکرد در مناطق محروم تدریس می کنند