مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 11:592019-07-21ورزشي

نورشرق: باشگاه ها برای فصل جدید باید صددرصد تعهداتشان را تسویه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جمشید نورشرق در گفت وگویی با رادیو جوان، در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیم های لیگ برتری گفت: برای باشگاه هایی که تعهدات مالی دارند تا تسویه حساب انجام نشود قرارداد جدید ثبت نمی شود ضمن اینکه ما به سازمان لیگ .

- رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: اعلام کردیم که صد در صد تعهدات باید تسویه شوند و وقتی که این مسئله را رسانه ای می کنیم خودمان را ملزم به اجرا می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جمشید نورشرق در گفت وگویی با رادیو جوان، در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیم های لیگ برتری گفت: برای باشگاه هایی که تعهدات مالی دارند تا تسویه حساب انجام نشود قرارداد جدید ثبت نمی شود ضمن اینکه ما به سازمان لیگ هم ابلاغ کردیم هیچ باشگاهی تا گواهی کامل تسویه حساب را ارائه نکند واگذار نشود.

همچنین در برخی موارد دیده شده که بازیکنان یا مربیان بنا بر اعتمادی که دارند قراردادشان را سفید امضا می کنند اما این قرارداد سفید امضا در آینده مشکل آفرین می شود.

رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: علاوه بر این دیده شده که باشگاه ها با هر توجیهی، با رقم غیرواقعی قرارداد می بندند و قرارداد واقعی در سازمان لیگ ثبت نمی شود اما بعدا که به کمیته تعیین وضعیت مراجعه می کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورشرق: باشگاه ها برای فصل جدید باید صددرصد تعهداتشان را تسویه کنند

نورشرق: باشگاه ها برای فصل جدید باید صددرصد تعهداتشان را تسویه کنند