مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 08:192019-07-21دانش

شگفتی دیگر از دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 98 / ظرفیت هایی که نیست و نابود شدند


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محیا معصومی- دفترچه انتخاب رشته یا دفترچه شگفتی ها؟ مگر می شود زمان انتخاب رشته کنکوری باشد و داوطلبان با باز کردن دفترچه راهنما، - مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 98 در حالی به پایان رسید که جنجال ها و حواشی پذیرش دانشجو در برخی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها سر به فلک زد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محیا معصومی- دفترچه انتخاب رشته یا دفترچه شگفتی ها؟ مگر می شود زمان انتخاب رشته کنکوری باشد و داوطلبان با باز کردن دفترچه راهنما، شگفت زده نشوند؟ هر بار از این دفترچه پر رمز و راز، شگفتی جدید خلق می شود و داوطلبان بعد از دغدغه کنکور، دغدغه تحصیل در رشته های مورد علاقه شان را دارند.

اما چرا؟سالیان متمادی است که داوطلبان کنکور های کارشناسی و ارشد با هدف گذاری، برای رشته ای خاص (البته از جانب خودشان) برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت می کنند، اما هنگام انتخاب رشته با محدودیت پذیرش یا حتی عدم پذیرش مواجه می شوند، این مسیله به قدری برای فردی که روز ها و ماه های زیادی از زندگی خود را صرف درس کرده، سخت است که امید و انگیزه خود را برای ادامه راه از دست می دهد، درواقع چطور می شود در یک شب یا درنهایت یک هفته تصمیم گرفت که برای آینده چه رشته تحصیلی را انتخاب کرد، آن هم رشته هایی که معمولا خروجی مهارتی یا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگفتی دیگر از دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 98 / ظرفیت هایی که نیست و نابود شدند

شگفتی دیگر از دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 98 / ظرفیت هایی که نیست و نابود شدند