مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 11:292019-07-20دانش

150 دانشجو دانشگاه آزاد مشهد در اردوی جهادی روداب سبزوار شرکت می کنند


حامد کاشانی، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد به خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ظرفیت اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه به منطقه روداب سبزوار را 150 نفر عنوان و اظهار کرد: - جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به برگزاری اردوی جهادی بسیج این دانشگاه از 3 تا 10 مرداد ماه گفت: ظرفیت این اردو برای 150 نفر از دانشجویان برنامه ریزی شده است.

حامد کاشانی، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد به خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ظرفیت اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه به منطقه روداب سبزوار را 150 نفر عنوان و اظهار کرد: از عموم دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه آزاد مشهد برای شرکت در اردوی راهیان نور دعوت می شود.

کاشانی از برگزاری اردوی جهادی دانشگاه آزاد در روستا های سیل زده منطقه روداب سبزوار خبر داد و افزود: برای این اردو فعالیت های فرهنگی، آموزشی، کارآفرینی، پزشکی و عمرانی برنامه ریزی شده است.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد ادامه داد: این فعالیت های برنامه ریزی شده برای روستا های متأثر از سیل اخیر فعالیت های عمرانی، برای روستا های فاقد خانه بهداشت فعالیت های پزشکی و برای روستا های دارای امکانات بهتر فعالیت های آموزشی و فرهنگی تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 دانشجو دانشگاه آزاد مشهد در اردوی جهادی روداب سبزوار شرکت می کنند

150 دانشجو دانشگاه آزاد مشهد در اردوی جهادی روداب سبزوار شرکت می کنند