مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 15:042019-07-18دانش

جزییات آزمون عملی رشته های ورزشی کنکور 98 اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در ادامه اطلاعیه 2 تیر ماه 98 در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری متقاضیان تحصیل در رشته های تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، - نحوه توزیع کارت، تعیین زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته های تحصیلی علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در کنکور 98 اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در ادامه اطلاعیه 2 تیر ماه 98 در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری متقاضیان تحصیل در رشته های تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، آموزش تربیت بدنی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و علوم ورزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آزمون سراسری سال 1398 باید در آزمون عملی شرکت کنند.

پذیرش دانشجو برای رشته علوم ورزشی در سال 1398 بصورت متمرکز خواهد بود و نتایج نهایی آن همراه باسایر رشته های متمرکز در شهریور اعلام می شود.

آزمون عملی تربیت بدنی منحصراً از داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی که در جلسه آزمون روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 تیرماه 98 حاضر بوده اند و از تاریخ 9 تا 18 تیرماه 98 علاقه مندی خود را با پرداخت هزینه آزمون عملی در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام کرده اند بعمل خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آزمون عملی رشته های ورزشی کنکور 98 اعلام شد

جزییات آزمون عملی رشته های ورزشی کنکور 98 اعلام شد