مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 14:082019-07-18ورزشي

عطایی: با سرویس های هدفمند تونس را شکست دادیم


سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران مهمترین فاکتورها در پیروزی مقابل تونس را سرویس های هدفمند و دفاع خوببازیکنانش دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز عطایی پس از پیروزی مقتدرانه مقابل تیم تونس در اولین مسابقه از رقابت های جوانان جهان گفت: بازی خوبی مقابل تونس انجام دادیم.

عملکرد بازیکنان ما به گونه ای بود که توانستند مقابل تونس به یک پیروزی مقتدرانه برسند.

البته تونس قهرمان آفریقا بود و تیم ضعیغی نیست اما بازیکنان ما با سرویس و دفاع روی تور اجازه ندادند کار تیمی تونس شکل بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا پیش بینی می کرد که تیم ایران بتواند تیم تونس را مقتدرانه شکست دهد، گفت: پیش بینی چنین بازی مقتدرانه ای را می کردیم چون تیم خودمان را می شناسیم و به توانایی های بازیکنانمان واقف هستیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در مورد اینکه از ست دوم بازیکنان نیمکت نشین وارد بازی شدند، اظهار داشت: از ست دوم سعی کردم به بازیکنان اصلی استراحت بدهم و فکر می کنم فرصت خوبی بود تا بازیکنانی که روی نیمکت بودند هم با فضای مسابقات آشنا شوند.

وی در پایان درباره بازی بعدی ایران که مقابل روسیه خواهد بود، خاطرنشان کرد: روسیه تیم قدرتمندی است و بازی این تیم مقابل چک را هم تماشا می کنیم تا بیشتر با نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطایی: با سرویس های هدفمند تونس را شکست دادیم

عطایی: با سرویس های هدفمند تونس را شکست دادیم