مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 13:232019-07-18اقتصادي

هدف از امضای تفاهم نامه همکاری با اتاق بازرگانی تهران، رونق تولید است


مدیرعامل بانک صادرات ایران با تشریح جزییات تفاهم نامه همکاری این بانک با اتاق بازرگانی تهران گفت: این تفاهم نامه در چارچوب طرح طراوت امضا شد و هدف از آن تحریک تقاضای کل برای رونق تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران ، حجت اله صیدی در گفت وگویی درباره تفاهم نامه اخیر همکاری بین بانک صادرات ایران و اتاق بازرگانی تهران، گفت: براساس این تفاهم نامه، بانک صادرات ایران خدماتی را به ویژه در زمینه افزایش سطح اعتباردهی به بنگاه ها به اتاق بازرگانی تهران و اعضای آن ارائه خواهد کرد.

وی هدف از ارائه این خدمات را کمک به بنگاه ها با توجه به تنگناهای مالی و نقدینگی آنها در چارچوب طرح طراوت بانک صادرات ایران عنوان کرد و افزود: با اجرای طرح طراوت، گردش مالی بنگاه ها هم در زمینه سرمایه در گردش و هم در زمینه طرح های توسعه ای بهبود خواهد یافت و از سوی دیگر به کل زنجیره تولید و خدمات تولیدی کمک خواهد شد.

صیدی در خصوص صدور کارت های اعتباری برای اشخاص حقیقی و حقوقی در چارچوب طرح طراوت و همچنین تفاهم نامه امضا شده با اتاق بازرگانی تهران نیز خاطرنشان کرد: صدور کارت های اعتباری بخشی از طرح طراوت است.

وی با بیان اینکه رونق تولید دارای دو وجه کمک به تولیدکننده و مصرف کننده است، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، تحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از امضای تفاهم نامه همکاری با اتاق بازرگانی تهران، رونق تولید است

هدف از امضای تفاهم نامه همکاری با اتاق بازرگانی تهران، رونق تولید است