مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 09:042019-07-18دانش

رزومه 820 عضو هیئت علمی برای عضویت در کمیسیون های شورای عتف بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری از بررسی رزومه 820 عضو هیات علمی و محققان شرکت های دانش بنیان برای عضویت در کمیسیون های تخصصی این شورا خبر داد و گفت: - دبیر شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری از بررسی رزومه 820 عضو هیات علمی و محققان شرکت های دانش بنیان برای عضویت در کمیسیون های تخصصی این شورا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری از بررسی رزومه 820 عضو هیات علمی و محققان شرکت های دانش بنیان برای عضویت در کمیسیون های تخصصی این شورا خبر داد و گفت: فرآیند انتخاب اعضای کمیسیون های شورای عالی عتف ظرف 2 ماه آینده اعلام خواهد شد.

مسعود برومند در حاشیه یکصد و هشتاد و یکمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوعات مطرح در این جلسه افزود: در گذشته تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و فعالان شرکت های دانش بنیان آمادگی خود را برای عضویت در کمیسیون های تخصصی شورای عالی عتف اعلام کرده بودند.

وی تعداد این درخواست ها را 820 نفر ذکر کرد و ادامه داد: در این جلسه گزارشی از این درخواست ها ارائه شد و دبیرخانه شورای عالی عتف ظرف یک تا دو هفته آینده سعی خواهد کرد که رزومه این تعداد افراد را تهیه و برای کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزومه 820 عضو هیئت علمی برای عضویت در کمیسیون های شورای عتف بررسی می شود

رزومه 820 عضو هیئت علمی برای عضویت در کمیسیون های شورای عتف بررسی می شود