مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 23:042019-07-17دانش

افزایش 15 درصدی شهریه های دانشگاه آزاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمد مهدی طهرانچی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد با توجه به گستردگی فعالیتش در شهر های مختلف باید مطابق با اقتصاد آن شهر خود را سازگار کند، - رییس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه افزایش شهریه برای رشته های مختلف این دانشگاه متفاوت است، گفت:، چون شهریه متغیر و ثابت مختلف است، ولی متوسط رشد بیش از 14 و 15 درصد نخواهد شد، مگر در رشته هایی که به طور مثال شهریه متغیر آن ها 20 درصد باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمد مهدی طهرانچی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد با توجه به گستردگی فعالیتش در شهر های مختلف باید مطابق با اقتصاد آن شهر خود را سازگار کند، تا به اقتصاد و بهره وری آن منطقه نیز کمک کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه مسؤولان دانشگاه به دنبال انتقال رشته ها در محور آمایش سرزمینی و توسعه اقتصادی منطقه ای هستند، تصریح کرد: شاید امروز نیاز دانشگاه جابه جایی رشته ها به جای ایجاد رشته های جدید باشد.

وی با اشاره به اینکه جابه جایی رشته ها هم اکنون نیز در حال انجام است، اضافه کرد: این موضوع در سال آینده تکمیل خواهد شد تا طبق آن تربیت جوانان انجام شود، مبحثی که در آن بیشتر اشتغال دانش بنیان مورد توجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی شهریه های دانشگاه آزاد

افزایش 15 درصدی شهریه های دانشگاه آزاد