مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 08:332019-07-17دانش

شهریه امسال دانشجویان پیام نور را بانک ها پرداخت می کنند


رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه شهریه این دانشگاه یک سوم دیگر مراکز علمی است، گفت: برای سال تحصیلی جدید همه هزینه تحصیل دانشجویان این دانشگاه توسط بانک های طرف قرارداد ما پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه به طور متوسط دانشجویان این دانشگاه کم برخوردار هستند، گفت: طبق برنامه ریزی و تفاهم نامه های متنوعی که با بانک های مختلف امضاء کرده ایم از سال تحصیلی جدید هیچیک از دانشجویان دانشگاه پیام نور دغدغه شهریه تحصیل نخواهند داشت.

وی افزود: به طور طبیعی وزارت علوم به دانشجویان تسهیلات مالی برای کمک به شهریه می کند که با محدودیت روبرو است اما این دانشگاه با امضاء تفاهم نامه با 2 بانک جدید تا سقف 20 میلیون تومان بر اساس شهریه، به دانشجویان وام می دهد.

زمانی ادامه داد: دانشجویان با یک بار مراجعه به بانک می توانند تمامی شهریه دوران تحصیل خود را پرداخت بکنند به طوری که بانک های طرف قرارداد به سامانه گلستان دانشگاه متصل هستند و به صورت خود کار در هر ترم تحصیلی شهریه دانشجو را پرداخت می کند این در حالی است که بازپرداخت شهریه دانشجویان 48 ماهه بوده و با سود یک و چهاردرصدی محاسبه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه امسال دانشجویان پیام نور را بانک ها پرداخت می کنند

شهریه امسال دانشجویان پیام نور را بانک ها پرداخت می کنند