مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 14:192019-07-16دانش

حوزه مدیریتی زنان در دانشگاه ها 5 درصد بهبود نسبی پیدا کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، کیاسالاری در نشست مشاوران امور زنان و خانواده دانشگاه ها که امروز (سه شنبه) در محل باغ موزه نگارستان برگزار شد، - مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده گفت: نتیجه گیری های آماری نشان می دهد که در سال 1397 پنج درصد بهبود نسبی در حوزه مدیریتی بخش زنان در دانشگاه ها داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، کیاسالاری در نشست مشاوران امور زنان و خانواده دانشگاه ها که امروز (سه شنبه) در محل باغ موزه نگارستان برگزار شد، اظهار داشت: نقشه توزیع زنان شاغل در سال 1397 با تحصیلات کاردانی و بالاتر نشان می دهد که یک سوم جامعه علمی ما را زنان تشکیل می دهند.

وی گفت: در سال 1397 حدود 323 هزار دانشجوی آقا و 353 هزار دانشجوی خانم داشتیم و تعداد دانشجویان دختر در اغلب رشته ها به خصوص در مقطع کارشناسی بیشتر از آقایان بوده البته در حوزه علوم انسانی و در مقطع کارشناسی ارشد، تعداد دختران کمتر از پسران می باشد.

کیاسالاری در ادامه به روند افزایش دانشجویان دختر در مقاطع مختلف اشاره کرد و افزود: بیشترین میزان حضور دانشجویان دختر در مقطع کارشناسی می باشد و به تدریج در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی از این میزان کاسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه مدیریتی زنان در دانشگاه ها 5 درصد بهبود نسبی پیدا کرده است

حوزه مدیریتی زنان در دانشگاه ها 5 درصد بهبود نسبی پیدا کرده است