مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 10:142019-07-16دانش

داوطلبان دامغانی کنکور 98 اعتراض خود را با سازمان سنجش مکاتبه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجشنبه 13 تیرماه 98 همزمان با برگزاری آزمون سراسری، زلزله ای با قدرت بیش از 4 ریشتر دامغان را لرزاند و به واسطه این اتفاق، - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعتراض داوطلبان دامغانی کنکور 98 گفت: داوطلبان و به ویژه مسئولان حوزه های امتحانی این مناطق، اعتراض خود را به سازمان سنجش مکاتبه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجشنبه 13 تیرماه 98 همزمان با برگزاری آزمون سراسری، زلزله ای با قدرت بیش از 4 ریشتر دامغان را لرزاند و به واسطه این اتفاق، تکاپوی خاصی در حوزه های امتحانی به راه افتاد و داوطلبان از جو آزمون فاصله گرفتند.

هرچند که این موضوع حداکثر 15 تا 20 دقیقه به طول انجامید، اما تمرکز داوطلبان را برهم زد و حال داوطلبان این منطقه خواستار رسیدگی به موضوع هستند، چرا که معتقدند نسبت به داوطلبان سایر مناطق وقت امتحان کمتری داشتند و در پایان مهلت مقرر، فرصت بیشتری به آن ها داده نشده است.

موضوع و اعتراض داوطلبان دامغانی را به گوش مسئولان و به ویژه حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور رساندیم.

توکلی درباره این اتفاق به خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: داوطلبان معترض و به ویژه مسئول حوزه های امتحانی مربوطه بهتر است این موضوع را منعکس و از طریق سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان دامغانی کنکور 98 اعتراض خود را با سازمان سنجش مکاتبه کنند

داوطلبان دامغانی کنکور 98 اعتراض خود را با سازمان سنجش مکاتبه کنند