مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 04:032019-06-27دانش

70 درصد از واحد های مسکونی لرستان تا پایان سال مرمت و بازسازی می شوند


میلاد شرفی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده لرستان گفت: بعد از وقوع سیل در استان لرستان نیرو های جهادی سریعا دست به کار شدند و اقدام به پاکسازی گل و لای از خیابان ها و واحد .

- مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری، 70 درصد از واحد های مسکونی تخریب شده در جریان سیل لرستان، مرمت و بازسازی شوند.

میلاد شرفی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده لرستان گفت: بعد از وقوع سیل در استان لرستان نیرو های جهادی سریعا دست به کار شدند و اقدام به پاکسازی گل و لای از خیابان ها و واحد های مسکونی کردند و اینکار به شکلی دور از انتظار و با سرعت بالایی انجام شد.

شرفی افزود: بعد از اینکه امدادرسانی ها در این زمینه به نتیجه رسید، بحث اسکان موقت سیل زدگان مطرح شد که به خوبی انجام گرفت و امکانات لازم در اختیار مردم قرار گرفت و این اسکان به شکل قابل قبولی انجام شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان اضافه کرد: اکنون با گذشت حدود سه ماه از وقوع سیل در لرستان بحث مرمت و بازسازی واحد های مسکونی تخریب شده، مطرح شده است و با توجه به برآورد هایی که کارشناسان و متخصصان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد از واحد های مسکونی لرستان تا پایان سال مرمت و بازسازی می شوند

70 درصد از واحد های مسکونی لرستان تا پایان سال مرمت و بازسازی می شوند