مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 16:032019-06-26دانش

مسیر ثبت اختراع با همکاری 56 دفتر در مرکز علمی و تحقیقاتی آسان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعامل و همکاری تنگاتنگ با مراکز علمی و فناوری کشور ضرورتی است که کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به خوبی آن را درک کرده است تا .

- مدیر کانون پتنت معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری از همکاری این مرکز با 56 دفتر همکار در مراکز علمی و تحقیقاتی خبر داد و گفت: به این تعداد به زودی 43 دفتر دیگر نیز افزوده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعامل و همکاری تنگاتنگ با مراکز علمی و فناوری کشور ضرورتی است که کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به خوبی آن را درک کرده است تا شاهد افزایش آگاهی اساتید و دانشجویان با ثبت اختراع باشیم.

در این راستا کانون اقدام به راه اندازی و توسعه دفاتر همکار با نهاد های علمی و پژوهشی کرده است تا تعامل و همکاری خود را با این نهاد ها افزایش دهد.

به گفته مهدی ضیغمی، مدیر کانون پتنت معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، در حال حاضر 56 دفتر همکار کانون در مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها مشغول فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر ثبت اختراع با همکاری 56 دفتر در مرکز علمی و تحقیقاتی آسان می شود

مسیر ثبت اختراع با همکاری 56 دفتر در مرکز علمی و تحقیقاتی آسان می شود