مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 15:032019-06-26دانش

عبدالرضا اوحدی همدانی، مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبر گزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، مجتبی شریعتی نیاسر با صدور حکمی عبد الرضا اوحدی را که دانش آموخته دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف و استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر است، - عبدالرضا اوحدی همدانی با حکم معاون آموزشی وزیر علوم به عنوان مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبر گزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، مجتبی شریعتی نیاسر با صدور حکمی عبد الرضا اوحدی را که دانش آموخته دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف و استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر است، به عنوان مدیرکل جدید دفتر گسترش آموزش عالی منصوب کرد.

در حکم صادره از معاون آموزشی وزیر علوم خطاب به اوحدی آمده است: نظر به مراتب دانش، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در حوزه های مدیریتی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی منصوب می شوید.

مقتضی است در ادامه خدمات گذشته، ترتیبی اتخاذ فرمایید تا با رویکردی نوگرا و برنامه محور و با بهره گیری از خرد جمعی و مشارکت و همفکری دیگر مدیران، شاهد اعتلای بیشتر آموزش عالی باشیم.

در همین رابطه انتظار می رود، توجه ویژه ای به ضرورت اصلاح و بهبود فرایندها، چابک سازی سیستم، ضابطه مندی و انتظام بخشی به امور، هماهنگی بهتر با سایر بخش های ستادی و نیز تلاش برای تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالرضا اوحدی همدانی، مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی شد

عبدالرضا اوحدی همدانی، مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی شد