مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 13:482019-06-26دانش

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از جهاد دانشگاهی، سید عزیز آشنا، مدیر مرکز آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی گفت: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با همکاری استانداری های سراسر کشور و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، - مرکز آزمون جهاد دانشگاهی دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از جهاد دانشگاهی، سید عزیز آشنا، مدیر مرکز آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی گفت: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با همکاری استانداری های سراسر کشور و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، آزمون 19 را برای 4 رشته شغلی و استخدام حدود 4000 نفر برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه آزمون مشاغل آتش نشانی در مردادماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: علاقه مندان به ثبت نام در این آزمون می توانند از10مرداد 98 به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.

hrtc.

ir مراجعه و ضمن مطالعه کامل دفترچه راهنمای آزمون و شرایط و ضوابط مندرج در آن نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اظهار کرد: خرید توکن برای ثبت نام به مدت 9 روز از 10 لغایت 18 تیرماه و ثبت نام به مدت 10 روز از 10 لغایت 19 تیر98 و ویرایش اطلاعات وارد شده به مدت 11 روز از 10 تا 20 تیر ماه 98 ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی منتشر شد

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی منتشر شد