مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 13:282019-06-26دانش

صدیقی: 200 سرای دانشجویی در سطح کشور امسال احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از خوابگاه های دانشجویی و طرح های عمرانی دانشگاه حکیم سبزوای اظهار کرد: - معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان تعداد سرا های دانشجویی در سراسر کشور را 1050 سرا عنوان کرد و از احداث 200 سرای دانشجویی دیگر در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از خوابگاه های دانشجویی و طرح های عمرانی دانشگاه حکیم سبزوای اظهار کرد: طرح ارتقای کیفی سرا های دانشجویی در سه سال گذشته در دستور وزارت علوم قرار گرفته و سرا های دانشجویی درجه پنج و چهار ارتقاء پیدا کرده اند.

وی عنوان کرد: یک هزار و 50 سرای دانشجویی در سطح کشور وجود دارد که افزایش 200 سرای دیگر در سال جاری پیگیری می شود.

رییس سازمان امور دانشجویان بیان کرد: سرا های دانشجویی باید مکان مناسبی برای زیست، زندگی و تحصیل دانشجویان باشد؛ همچنین بهسازی و مرمت بنا های فرسوده نیز در دستور کار قرار دارد.

صدیقی افزود: ماموریت گرا شدن دانشگاه ها یکی از برنامه های وزارت علوم برای اجرای طرح آمایش آموزش عالی است که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و در دستور کار وزارت علوم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدیقی: 200 سرای دانشجویی در سطح کشور امسال احداث می شود

صدیقی: 200 سرای دانشجویی در سطح کشور امسال احداث می شود