مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 13:182019-06-26دانش

دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه عراق تفاهم نامه همکاری امضا کردند


به گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علم و صنعت، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه به امضاء واحدی، - دانشگاه علم و صنعت ایران و پلی تکنیک سلیمانیه عراق برای پذیرش مشترک دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و نیز سفر های پژوهشی اعضای هیئت علمی دو دانشگاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علم و صنعت، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه به امضاء واحدی، معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت و سوران معاون آموزشی دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه رسید.

در ابتدای نشست، واحدی معاون آموزشی دانشگاه گزارشی کوتاه از بازدید هیئت دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه در سال گذشته و نیز برنامه های سفر هیئت عراقی در بازدید از دانشگاه علم و صنعت ایران ارائه داد.

وی گفت: پس از آماده شدن پیش نویس تفاهم نامه همکاری، دو طرف آماده امضاء آن هستند تا برای پذیرش مشترک دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و نیز سفر های علمی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دو دانشگاه برنامه ریزی شود.

در ادامه، سوران معاون آموزشی دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه ضمن تشکر از مهمان نوازی طرف ایرانی، خواستار گسترش همکاری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه عراق تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه عراق تفاهم نامه همکاری امضا کردند