مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 00:432019-06-25دانش

ساختمان آموزش دانشگاه شریف تعطیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمود فتوحی فیروزآبادی رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به فرسودگی شدید ساختمان ابن سینا این دانشگاه گفت: - رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: ساختمان آموزش (ابن سینا) دانشگاه شریف به دلیل فرسودگی تا 2 ماه دیگر تعطیل و جایگزین ساختمان نوساز که اکنون 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمود فتوحی فیروزآبادی رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به فرسودگی شدید ساختمان ابن سینا این دانشگاه گفت: ساختمان آموزش دانشگاه به دلیل فرسودگی زیاد تا 2 ماه دیگر تعطیل خواهد شد و جایگزین ساختمان نوسازی که در حال حاضر 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد می شود.

وی افزود: از مدتی قبل فرسودگی ساختمان آموزش این دانشگاه به وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه اعلام شده بود که تصمیم گرفته شد ساختمان جدیدی احداث شود که اکنون مراحل ساخت با 99 درصد پیشرفت تکمیل شده است.

فتوحی تصریح کرد: مراحل جایگزینی ساختمان آموزش این دانشگاه بعد از تامین تجهیزات توسط دانشگاه ،خیرین و استفاده از بخشی از بودجه سال 98 درشهریور ماه انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه شریف درباره ساختمان فرسوده ابن سینا گفت: این ساختمان که مربوط به بخش آموزش دانشگاه است بعد از تعطیلی بلافاصله مقاوم سازی و بازسازی خواهد شد تا بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان آموزش دانشگاه شریف تعطیل می شود

ساختمان آموزش دانشگاه شریف تعطیل می شود