مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 16:552019-06-19دانش

دانشگاه آزاد در سیل اخیر اقدامات ارزشمندی بر جای گذاشت


رییس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در ماه های اخیر اقدامات مهمی در جهت خودکفایی در کشور و تولید محصولات دانش بنیان انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پنجمین جلسه شورای دانشگاه که صبح امروز (چهارشنبه) در واحد شیراز برگزار شد، گفت: برای بنده توفیقی است که در استان فارس و در خدمت بزرگان این استان، اعضای هیأت رییسه و رؤسای استان های دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارم و برگزاری این گردهمایی فرصتی برای هماهنگی مناسب تر به منظور ارتقای کیفیت فعالیت ها و اقدامات در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی ادامه داد: همانطور که در این جلسه هم مطرح شد دانشگاه آزاد اسلامی نعمتی برای جمهوری اسلامی ایران و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دکتر ولایتی با بیان اینکه مردم در هیچ جای دنیا به اندازه ایران طالب علم نیستند و خوشحال هستیم که جمهوری اسلامی ایران به لحاظ تعداد دانشجو نسبت به جمعیت، رتبه چهارم جهانی را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های مردم ایران در طول تاریخ این است که همواره در جستجوی علم بوده اند و در تاریخ ایران و ایران اسلامی به عنوان بخش مهم جهان و جهان اسلام بیشترین علم خواهی را داشتند، چنانچه پس از انقلاب اسلامی که برمبنای اعتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد در سیل اخیر اقدامات ارزشمندی بر جای گذاشت

دانشگاه آزاد در سیل اخیر اقدامات ارزشمندی بر جای گذاشت