مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 13:332019-06-19دانش

ستاری: بیشترین اعتبارات به توسعه فناوری در حوزه بهداشت اختصاص دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در گردهمایی مدیران مراکز رشد و واحد های فناور دانشگاه های علوم پزشکی ایران که هم اکنون در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال برگزاری است، - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: این معاونت فعالیت خوبی در حوزه تجهیزات پزشکی و دارویی دارد و بیشترین اعتبارات به توسعه فناوری حوزه بهداشت اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در گردهمایی مدیران مراکز رشد و واحد های فناور دانشگاه های علوم پزشکی ایران که هم اکنون در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال برگزاری است، بعد رونمایی از هفت محصول فناورانه در جمع خبرنگاران گفت: بیش از پنج سال است که در حوزه وزارت بهداشت به فعالیت پرداخته ایم.

ستاری ادامه داد: در این رونمایی بخش کوچکی از کار های فناورانه کشور نمایش داده شده است و در این زمینه بیش از 60 قرار داد را به امضاء رسانده ایم.

وی با بیان اینکه معاونت علمی به طور جدی در حوزه بهداشت و تجهیزات پزشکی و دارویی فعالیت می کند، اظهار داشت: بیش ترین اعتبارات به توسعه فناوری در حوزه بهداشت اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: بیشترین اعتبارات به توسعه فناوری در حوزه بهداشت اختصاص دارد

ستاری: بیشترین اعتبارات به توسعه فناوری در حوزه بهداشت اختصاص دارد