مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 11:212019-06-15دانش

ثبت نام ترم تابستان دانشگاه علوم پزشکی ایران از یکم تیرماه آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تعدادی از دروس اختصاصی علوم پایه رشته پزشکی (به شیوه نوین) و واحد های .

- ثبت نام ترم تابستان دانشگاه علوم پزشکی ایران مطابق اعلام معاونت آموزشی این دانشگاه از یکم تا پانزدهم تیرماه 98 انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تعدادی از دروس اختصاصی علوم پایه رشته پزشکی (به شیوه نوین) و واحد های عمومی را به دانشجویان شاهد و ایثارگر، سهمیه مناطق و پردیس در تابستان ارائه می کند.

دستورالعمل شرکت در این کلاس ها، فهرست دروس ارائه شده، میزان شهریه و مدارک لازم متعاقباً در سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام می شود.

ثبت نام در روز های اول تا پانزدهم تیرماه 98 انجام می شود.

کلاس ها از 23 تیر آغاز می شود و تا 28 مرداد ادامه دارد و امتحانات این دوره نیز در روز های 4 تا 12 شهریور 98 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام ترم تابستان دانشگاه علوم پزشکی ایران از یکم تیرماه آغاز می شود

ثبت نام ترم تابستان دانشگاه علوم پزشکی ایران از یکم تیرماه آغاز می شود