مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 خرداد 1398 ساعت 09:212019-06-01دانش

محققان دانشگاه صنعتی شریف موفق به ساخت ربات حمل کالا شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، افزایش جمعیت و پیچیدگی های زندگی شهری در کنار محدودیت های فضا های اداری و عمومی هر روز بیش از پیش لزوم به کارگیری وسائل حمل کالا و انسان با قابلیت .

- محققان دانشگاه صنعتی شریف ربات حمل کالا را با پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ساختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، افزایش جمعیت و پیچیدگی های زندگی شهری در کنار محدودیت های فضا های اداری و عمومی هر روز بیش از پیش لزوم به کارگیری وسائل حمل کالا و انسان با قابلیت حرکت در محیط های کوچک را آشکار می کند.

محققان دانشگاه صنعتی شریف با توجه به این موضوع طرح پژوهشی طراحی و ساخت ربات جهت حمل کالا و انسان را انجام دادند که از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار شدند.

وسیله ای با این مشخصات می تواند به سهولت در ادارات، بیمارستان ها، کارگاه ها، کارخانجات و سایر اماکنی که جابجایی کالا یا انسان در آن زیاد است مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان دانشگاه صنعتی شریف موفق به ساخت ربات حمل کالا شدند

محققان دانشگاه صنعتی شریف موفق به ساخت ربات حمل کالا شدند