مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 22:462019-05-25دانش

طهرانچی: حداکثر افزایش شهریه دانشگاه آزاد 15 درصد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش تورمی که در کشور وجود دارد و از طرفی افزایش 18 درصدی هیات دولت برای اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در .

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که شهریه های حداکثر تا 15 درصد افزایش پیدا خواهند کرد، گفت: بیمارستان رودهن در صورتی ساخته خواهد شد که مسوولان و خیران منطقه همت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش تورمی که در کشور وجود دارد و از طرفی افزایش 18 درصدی هیات دولت برای اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته است ما مجبوریم جهت جبران این افزایش را محل افزایش شهریه ها انجام دهیم.

وی ادامه داد: افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به سطوح مختلف متفاوت است و در رشته های گوناگون کم یا زیاد می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای اولین بار پس از تصویب افزایش شهریه که میانگین بین 10 تا 15 درصد خواهد بود در هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی، به استان ها ابلاغ و با توجه به وضعیت دانشگاه ها و رشته ها احتمال دارد تا 20 درصد در مقاطع مختلف تحصیلی افزایش پیدا کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانچی: حداکثر افزایش شهریه دانشگاه آزاد 15 درصد است

طهرانچی: حداکثر افزایش شهریه دانشگاه آزاد 15 درصد است