مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 17:552019-05-25دانش

طرح قانون جامع ایثارگران دانشگاه آزاد به زودی ابلاغ می شود


رییس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جامعه ایثارگری دانشگاه به دنبال ایجاد فضای ایثارگری با تفکر بسیجی و انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین نصیرزاده در مراسم تقدیر از جمعی از ایثارگران و خانواده شاهد دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه برگزار شد، گفت: یک جامعه ایثارگر و انقلابی در این دانشگاه حضور دارد و برکت حضور این عزیزان می تواند دانشگاه آزاد اسلامی را به سمت توانمندی سوق دهد.

وی با اشاره به طرح قانون جامع ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: مراحل تدوین، تنظیم و ابلاغ این طرح به انجام رسیده و در آینده بسیار نزدیک به واحدهای دانشگاهی ابلاغ خواهد شد.

رییس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: سعی و تلاش ما این است تا کارکنان و اساتید جامعه ایثارگری دانشگاه با توانایی های خود به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی بیفزایند و فضای دانشگاه یک فضای ایثارگری با تفکر بسیجی و انقلابی باشد.

برای تحول در دانشگاه آزاد باید فعالیت جهادی صورت گیرد همچنین در این مراسم دکتر محمود هاشمی، رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت تحولات انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این تحولات به برکت جابه جایی هایی در این دانشگاه صورت گرفته که بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح قانون جامع ایثارگران دانشگاه آزاد به زودی ابلاغ می شود

طرح قانون جامع ایثارگران دانشگاه آزاد به زودی ابلاغ می شود