مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 16:162019-05-25دانش

یک درصد برق دنیا از طریق انرژی خورشیدی تامین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به گستره تابش نور خورشید استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود در این نعمت الهی یک راهکار اساسی برای تولید نیرو و برق است که با به کارگیری .

- دسترسی به انرژی پاک یکی از دغدغه های محققان در تمام کشور های دنیا است، از این رو تبدیل نورخورشید با استفاده از فناوری به انرژی خورشیدی یکی از راهکار هایی است که می تواند کمبود انرژی در کشور ها را جبران کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به گستره تابش نور خورشید استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود در این نعمت الهی یک راهکار اساسی برای تولید نیرو و برق است که با به کارگیری فناوری های روز می توان از این انرژی پاک و تجدید پذیر، مقدار قابل توجهی برق تولید کرد.

با توجه به استقبالی که از انرژی های تجدید پذیر در دنیا شده، فعالیت های زیادی در جهت تولید انرژی از تجدید پذیر ها انجام گرفته، یکی از این تجدید پذیر ها انرژی خورشیدی است که با استفاده از نور و گرمای خورشید برق تولید می کند.

در حال حاضر و پس از انجام تحقیقات بسیار، محققان به این نتیجه رسیده اند که یکی از روش های اصلی کاهش تولید گاز های گلخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درصد برق دنیا از طریق انرژی خورشیدی تامین می شود

یک درصد برق دنیا از طریق انرژی خورشیدی تامین می شود