مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 15:412019-05-25دانش

لطیفی: 60 طرح فناورانه در اولویت پرداخت تسهیلات قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمید لطیفی دبیر ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، - دبیر ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته گفت: پس از بررسی، 60 طرح فناورانه و دانش بنیان در اولویت پرداخت تسهیلات و یا کمک بلاعوض قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمید لطیفی دبیر ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اظهار کرد: پس از انجام بررسی و داوری های لازم، 60 طرح فناورانه و دانش بنیان در اولویت پرداخت تسهیلات و یا کمک بلاعوض قرار گرفته و نهایی شد.

لطیفی درباره تعداد ارسال طرح های فناورانه و دانش بنیان گفت: پس از اعلام فراخوان ارسال طرح های فناورانه در حوزه فوتونیک و لیزر، حدود 125 طرح دریافت شد.

از این تعداد، 20 طرح به دلیل کامل نبودن اطلاعات حذف شد و بقیه طرح ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از پروژه های زیرساختی که دارای شرایط دریافت کمک بلاعوض هستند، بخشی از هزینه اجرای طرح خود را از منابع دیگری غیر از این ستاد تامین می کنند به طوری که 50 درصد هزینه اجرایی خود را بلاعوض در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطیفی: 60 طرح فناورانه در اولویت پرداخت تسهیلات قرار گرفت

لطیفی: 60 طرح فناورانه در اولویت پرداخت تسهیلات قرار گرفت